نوای دل
نوای دل
از هردری سخنی

.:: قبل از زنگ خوردن یا دریافت SMS متوجه شوید ! ::.

ترفندی جالب که می توانید قبل از رسیدن پیام یا زنگ به گوشی خود متوجه شوید . در موبایل باز های حرفه ای ، دو اصطلاح " تک زدن " و " تک گرفتن " وجود دارد . تک زدن رونق زیادی دارد اما تک گرفتن یک هنر است که هر کسی از داشتن آن عاجز است ! به زبان ساده تر ، شما نیز احتمالأ تاکنون با مزاحم هایی برخورد داشته اید که گاه و بی گاه با زدن تک زنگ آسایش را از شما سلب می کنند . یا شاید دوست داشته باشید هنگامی که شخصی با شما تماس می گیرد ، زودتر از آنکه گوشی شما زنگ بخورد و شماره فرد روی گوشی تان ظاهر شود ، به تماس وی پی ببرید . با ترفندی ساده می توانید 1 الی 2 ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی تان متوجه شوید که هم اکنون گوشی تان زنگ می خورد و یا SMS دریافت خواهید کرد !

 

ابتدا لازم به ذکر است این ترفند بر روی سیم کارت های دارای سرویس GPRS قابل اجراست همچنین برای انجام این ترفند شما نیازمند گوشی با سیستم عامل سیمبین هستید .

 

برای اینکار از منوی اصلی گوشی خود ( دارای سیستم عامل سیمبین ) به مسیر زیر بروید :

Settings > Connection > GPRS

سپس مطمئن شوید گزینه GPRS Connection بر روی When Available تنظیم شده باشد .

 

در این صورت شما در زیر قسمت نمایشگر میزان آنتن ، لوگوی کوچکی به شکل حرف G خواهید داشت ( در بعضی گوشی ها حرف E و یک مثلث برعکس )

با فعال بودن این گزینه ، شما از اینترنت استفاده نخواهید کرد ، تنها سرویس GPRS شما فعال است و طبعأ هزینه ای هم نخواهد داشت .

اما اکنون در صورتی که فردی با شما تماس بگیرد ، چند ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی و همچنین دریافت SMS ، روی علامت G یک خط کشیده می شود . ( در اصل در فاصله بین فشردن دکمه سبز توسط فرستنده و زنگ خوردن در گوشی گیرنده ) به همین سادگی شما زودتر از زنگ خوردن گوشی می توانید دریابید که به زودی تماس یا پیامکی خواهید داشت .






نوشته شدهیک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, توسط داود خودسیانی
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




onLoad and onUnload Example